søndag 21. februar 2010

21. februar 2010....

I dag er "Bajasgutten" vår 8 år!! Tim gratulerte han med ei skive med nugatti :-) Det var årsmøte i NKK Norvestlandet, planen var å reise dit, men med feber og sår hals de siste dagene valgte jeg å være hjemme.
Nå merker jeg at jeg har lyst på forandringer i huset, begynte å rydde i rotet i 3 etg i dag. Huff og huff der er en del å rydde, men nå er vi i gang!! Planen er at vi skal få nytt soverom, soverom nr. 4 siden vi flyttet inn og begynte med bygging og oppussing...Så da er vi kommet i mål :-)) ååååå jeg gleder meg til det!!

Kom over noen gamle bilder under hjemmesiden vår, her har jeg forskjellig fra før, under og etter oppussing. Det er litt kjekt å sitte å se tilbake på.
Her er et fra slik kjøkkenet var i 3 etg. det er her vi nå skal ta bort kjøkken og få inn seng...
Den lekre tapeten har jeg spart litt av, bare jeg husker hvor jeg har lagt den, for jeg tok den av og malte opp igjen innredningen for noen år siden. Planen er å ramme inn litt av den, skal bli kjekt å se hva jeg får gjort ut av det ;-)

Bilde av 2 hunder og 1 valp på gamlekjøkkenet oppe...

Kanskje skal jeg få lagt inn litt bilder av hvordan det har vært her hos oss de siste åra. Ser at jeg har skiftet om veldig ofte...

Ser godt ut for Emil H. Svendsen i skiskyting etter halvgått 15 km.!
Ha en fin fin kveld!!
Klem ♥♥♥
-Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...