søndag 28. februar 2010

Fantastisk helg!!

Vi kom i ettermiddag hjem etter en fantastisk helg på fjellet!! Det var strålende sol og flott skivær :-)) Barna har rent seg på akebrett og ikke minst gått flere runder i skiløypa...Latteren til Tim runga i skiløypa i der har hang etter meg på ski :-)
Lørdag var vi alle i løypa å koste oss, tok oss en liten pause med kakao, kvikk lunsj og frukt.

Etter lunsj tok mamma og jeg med oss hver sin hund og dro på langtur, utrolig hvor godt det gjør og ikke minst morsomt med en god anstrengelse og masse fart!! Klart ryggen gjør vondt, men det gjør den uten belastning også...og jeg velger og tro at dette styrker den i det lange løp ;-)

Man skulle rett og slett bare hatt flere slike helger!!

Når vi kom hjem, måtte vi innse at det har vært steikende sol her også, for de to lekre myrteplantene mine i stuevinduet var inntørka...de som var så fine og hadde spira godt, jaja jeg får bare anskaffe meg noe annet...

Skal legge inn bilder om ikke så lenge...

Ha en finfin kveld!!
♥♥♥
-Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...