mandag 14. februar 2011

Morsdag i går og Valentins dag i dag...

Til lykke på Valentins dagen!!

Det var en skikkelig koselig dag hjemme i går, Tim hadde laget fin gave i barnehagen ♥♥♥ og katja hadde tatt turen til Gavehuset...med hun fikk jeg en lekker engel og Mathilde M. duftelys ♥♥♥

Er den ikke herlig vel?? Vi har massevis av forskjellige fine engler...

Valentins dag - Tom sier at dette er en Amerikansk tradisjon, som han da ikke har så mye til overs for. Jeg personlig syns dagen kan være koslig, men tror barna våre vil få et større forhold til denne dagen.
Men, ikke nok med at jeg fikk en stooor morsdagsbukett i går av min kjære, så fikk jeg en stor lang rose til valentinsdagen...denne fikk til og med stå hjemme hos oss :-))

Jeg glemmer nok ikke så lett Valentins dagen i 2009...Tom kommer inn i butikken og ser store langstilka røde roser med hjerter på, fint pakket i celofan. Han tar den ene og gir til meg og sier: "Ja, haaappy valentin du", tar rosen tilbake og sier: "No kan du selle den igjen" :-)))

Apropo celofan...Vi b
ruker jo å tilby våre kunder å pakke blomster og diverse gaver i celofan. Mamma ble litt paff i butikken før jul, da en kunde sa at hun ikke måtte si det hun sa, det ble sagt noen ganger, det er ikke pent å si det du da..."CeloFAN".
Bare for å gjøre ting klart, vi mener ikke noe vondt med det ;-))

Nyt dagen ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...