tirsdag 10. januar 2012

Global chic...

...Grunnen til teksten over er fordi NIB`s utfordring for januar er "Global chic". Ja det kan vel eigentleg passe godt det, for no var det mi 18. jul med min kjære mann og han slår rett og slett på stortromma!!
Vi har aldri vært i det store utland i lag, det har blitt ein del turar til Sverige og i fjor var vi 3 dagar i Danmark på hundeutstilling ;)
Godt ut på julekvelden låg der ein konvolutt med skrifta; "Til verdens beste kone og mamma! Fra Tom, Katja og Tim Are"...Inni låg ditte arket;
♥ alle tankar gjekk gjennom hovudet, eg var mållaus, overraska, utrulig glad og litt tårevåt ♥
Tuuuuuuusen takk til mannen min som har overraska meg og barna med tur!!
Barna har tidligere snakka om Thailand etter at farmor og bestefar var der for 3 år sida og tante Eirin og onkel Adrian var der i 2010. I og med vi har hundar og andre ting å ta oss av har eg ikkje trudd at vi skulle sette nasen den vegen....
Gleda er stor og vi ser virkelig fram imot dette etter eit litt hektisk og "dårlig helseår" i 2011!!

Man omtala Thailand som smilets land og alt eg høyrer er udelt positivt...det skal bli utrulig spennende og flott å få oppleve dette landet!!

Fleire av det vi har fått i gave har elefant på seg, den er eit sterkt symbol og elefanten er ein viktig del av Thailands kultur og levemåte...
Her blei det fargerikt.........så gjenstår det å sjå om det er mange farger å finne i Thailand!?...
Zinkspann med skrift på...
Handdukane arket ligg på fikk vi frå søstra og svogeren min etter deira tur til Thailand, duken som ligger på kista fikk vi av svigermor og svigerfar etter deira tur...Eg gleda meg til å sjå alle tekstilane som er å få tak i, rekna med det blir fleire med elefantar på i heimen ut i april ;))

Ønska dåkke alle ein drømmande vinter.............her blir det å glede ser fram til drømme-og smilets land ♥ ♥ ♥
Klem-Anja-

2 kommentarer:

  1. Ditta e dokke vel unt Anja,håpe d ordna seg med hundepass no da:)
    Gler mej på dine vegne!!!
    Kjekt å sjå du blogge igjen også!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Å, så kjempe-spennende! Ha en super tur!

    Fortsatt fin kveld!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...