fredag 29. mars 2013

«Jentene» på Oslotur

Eirin ville gjerne ein tur innom Oslo når ho først var her nede…Tom og Tim ville vere igjen på hytta så dermed blei det ein jentetur til byn ikkje heilt jentetur da, men nesten!  - for sjølvsagt måtte lille Ferdinand vere med oss :)  Vi hadde ein koseleg tur etter at den begynte litt stressande då vi fauk forbi oblat automaten, men vi ordna den biffen med en telefon etc.

Skjønnaste Katja vår foran slottet...

Vi tok en herlig lunsj på Egon Karl Johans gt. Så tok vi turen oppom slottet…Vi gjekk derifrå til Yogurt heaven for ein veldig god dessert ♥ nesten himmelsk…
Litt shopping, kaffipausar og ikkje minst hyggelig å treffe kjekkaste Finn Arild!!
Egon#YogurthHeaven#Latte...

Etter ein fin dag i Oslo tok vi med oss kvelds tilbake til hytta ♥ så synd at ein slik fin dag slår meg heilt ut, men det må eg vel berre finne meg i så lenge…eg kan ikkje legge meg til restitusjon når vi skal koooose oss i påska, så det får eg ta når vi kjem heim!!

Koseleg#litt#kanskje#berre#litt#travel#dag som vi ikkje har så veldig ofte…
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...