fredag 29. mars 2013

To «late» dagar…


Katja i fint driv på jordet nedanfor hytta...

Skigåing, leik, aking, hundeleik og avslapping…sjølvsagt innlagt handletur til Vikersund – en tur i gata for litt shopping først så handling av matvarer ;)

Påskeharen kom på besøk i år også, men utan skattekart og var sikkert veldig forkava der eg såg han runda hyttehjørnet…Eg sprang inn å gav beskjed til Eirin og Tim at eg såg eit eller anna bortom hytta, ropte til Tom og Katja som var på veg bort i akebakken!!

Barna var litt skeptisk til å gå først, men gleda var stor når dei såg han hadde «mista» så mange egg og ein liten pose!! MEN, Eirin blei såååååå skuffa!!! Ikkje for egget da, men at ho ikkje fikk sette ei gaupe eller nåkke ;)

Utrulig flott å ha «marka for seg sjølv» for her fikk vi oppkjørt to spor på jordet og vi går runde både med og utan dei firbeinte…

Herlig aking...Her gikk det kjapt :)


Hundane storkosa seg når dei berre kan springe rundt her akkurat som dei vil ♥ PÅ det samansatte bildet ser du på første bildet «Sky» så «Bajas» det til høgre er det «Nora» først og «Sky» etter ho...

Utrulig flott og eg sette umåtelig pris på dei flotte dagane vi har hatt!! Til tider er eg svært  lite mobil og då verdsette man dei «små» gleder ekstra ♥♥♥ før var det ei sjølvfølgje at eg kunne fyke rundt kor enn eg ville slik er det ikkje lenger…så dette er gull verdt ♥♥♥

Det er «aktive» dager og då holde eg beklageligvis ikkje så lenge, dermed blir det korte varme kvelder ♥

Håper andre rundt om også kan få slike gleder, store som små…
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...