mandag 22. juli 2013

Soldag ♥

 Meg og min kjære mann ♥ kjæresta i over 19 år...
 
Så utrulig deilig med strålande sol her på Sunnmøre…Tenkte å finne fram litt bilder frå dataen, men dagen har ikkje berre vore fylt med sol men mange oppgåver. Det begynte med nåkken tima i underetasjen med ein sjuke svigerfar, litt ut for å sjekke til sola og litt plenklipping. Møte på sjukehuset med svigermor og besøk hos ho der vi satt på verandaen i sola :)

Vel tilbake etter ei lang tid begynte eg med plenklipping igjen…om man legg to og to saman så skal man ikkje vere så veldig glup for å skjønne at kroppen min er heilt kaputt no!!...så då er det berre å ta med seg eit blad i seng og prøve å få roa ned skråtten og opp til ein ny og herlig dag i morra!! :)

Men har fleire instagrambilder å vise dåkke…
Her har vi Sky ved tjernet, blåbærplukking i skauen og Timmen som får hilse på Fjordingen Rosa...
Sykkelturer måtte til og papsen tok i år igjen fram den gamle nostalgiske sykkelen sin...sjølvlakkert for maaaange år sidan og i sin pure ungdom var også han opptatt av hjerter ♥
Skjønneste Timmen vår...som stor dyre elsker passa han på at naboens grisa fekk godt med mat, pleie og litt kos kvar dag... 
 
Håper du liker litt av bilda mine, så kjem det fleire om ikkje lenge...
 
No er kroppen min igjen full av sterke smerter, men det er godt å få bidra litt og kjenne at man lever!! ;)  Så tek fram bildet eg la ut dagen etter vi kom heim, då eg låg på sofaen med store smerter og ein hund som passa på meg med ein pote i ansiktet ♥♥♥ natta...
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...