mandag 16. september 2013

Familiehelg ♥

Timmen under stoppet i vakre omgivelsar...
Du vakre Vestland…og litt av denne flotte og magiske naturen har vi sust forbi og igjen har det gjort inntrykk og ikkje minst har vi oppdaga lit nytt på denne turen også.
Tenker ofte på kvifor eg ikkje kan ta meg litt meir tid til kanskje å svinge innom plassar og sjå litt nytt, men det bei med tanken denne gangen også…

Torsdag satt vi oss i bilen, eg og Tim Are for å reise til Bergen og namnefest for søskenbarnet deira og mitt skjønne tantebarn Ronja. Katja skulle vere med på «lesekveld» på biblioteket og ho ringte glad og fornøgd då ho hadde vunne gåvekort og var klar for tur til Bergen ilag med besteforeldre, Ferdinand, tante og onkel fredag morgon…


Eg og Timmen hadde som alltid ein flott biltur med massevis av god prat, fine historier og ein del fantasering, skjønt vi begge kom til at ein avsidesliggande gard i Sogn blir det foreløpig ikkje…
Vi måtte ha eit ufrivillig stopp mellom Skei og Vassenden, men skøyern min fikk tida til å gå fort og mange kommentarar som vanlig. Han vile jo sjølvsagt vite det meste om alt også han eg prata med i bilen bak - «Mamma, kor han kjem ifrå, skjønna du språket hanna!?» Sjølvsagt ikkje så lavt at berre eg hørte det ;)  Forklarte at han nok kjem frå Sogn og Fjrdane ein plass og han snakka dialekt, som regel greitt å forstå…

På leikeplassen hadde vi også eit aldri så lite snegleløp...
Herlig igjen å komme sliten til Kjenndalstoppen, men vel verdt det!!....Kos og søskenbarnleik fredag, koselig familiedag med litt shopping og middag på Friday`s og til slutt avslapping på lørdagen…
Søndag fikk vi feire skjønneste Ronja og herlig avslapping med familien på kvelden
Sakna sjølvsagt nåkken som ikkje kunne vere ilag denne helga deriblant min kjære som måtte vere heime med familiens fribeinte…

Den flotte og fargerike hagen til mi kjære søster hadde eg planer om å lage eit innlegg av, så kanskje kjem det snart..............men her ei vakker rose med ei fantastisk lukt...


Først av alt familien!!, men når familien så samlast er det alltid masse god mat og sjølvsagt Sunnmørs kake-/festbord!!...
 

Måndag og klar for å reise heim…klar!!??...nope, opp av senga, svimmel og ufjølg, kom meg ned ein etasje før eg måtte legge meg litt, så til slutt ned på badet…Fikk ikkje Timmen fort nok ut slik at han fikk med seg at eg spydde då er det ikkje så lett lenger å sei at alt er bra og forma er fin, når han står bak å sei at mamma spydde på doen assså!!...
Jaja, slik er nå dinna skrotten min, skal eg vere med på litt må eg tole ein del!! Heimover hadde eg bilhjelp og det gjekk ganske så bra, då var det supert å komme heim til min kjære og få legge seg på sofan…
I morra skal eg prøve å stå enda saktere opp så blir nok dagen betre også vil eg håpe og tru.

Vestlandet viste seg frå si vanlige side då vi susa oppover...men nysnø var eg ikkje heilt stemd for enda, men la gå hausens vakre fargar skal snart konkurrere den ut...

Har sett Sinnasnekker`n og har masse med boblande energi som vil ut, men det får vi ta litt seinare…


Ha ein spyfri aften…
Klem -Anja-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...