tirsdag 22. oktober 2013

Vaffelkos på ein tirsdagskveld

Etter ein deilig kveldsmat er det natta for barna og litt avslapping med beina i soffan for ho mor og eit blad gjer stunda ekstra hyggelig...

Det lukta herlig i huset mens eg «prøvesmaka» dei første hjerta...
Bestemte meg på butikken for at i dag skulle vi ha ein litt ekstra god kveldsmat, åsså på ein heilt vanleg tysdag diska ho mor opp med nystekte vaflar…Vi har liksom gjort det slik at ein kan kose seg litt når ein kan og det spilla ingen rolle om det er tysdag, torsdag eller laurdag ja, så lenge det ikkje blir for ofte!.

Deilig vaffel med ein klatt rømme og heimelaa jordbærsylte...

Gode vafler, kanskje verdt å prøve!?...
6 egg

1 dl sukker jaja, 1,5 dl for «godtemumsa»
180 gr. smør
1,5 ts. vaniljesukker
1,5 ts. bakepulver
200 gr. kveitemjøl
200 gr. lettkokte havregryn
5 dl. melkeblanding her tek eg alltid det eg har i kjøleskapet
1 dæsj med lettrømme

Har vore litt meir innom butikken i det siste, det tek ekstra på kroppen...Tom ville eg skulle ta igjen vaffelsteikinga, men måtte gi barna litt ekstra kos i dag. Alltid kjekt når eg kan klare å gjer det lille ekstra for dei 
Det er ikkje allid like lett å vere mamma med store smerter, det er ein del av kvardagen å prøve å skjule det for barna...Men, Timmen satt å spiste her ein dag og i det eg reiser meg frå sfaen legg han gaffelen ned og ser litt bekymra ut på meg
«mamma, går det bra med deg!??» ♥♥♥ Det er til tider litt sårt at barna skal «bekymre seg» for meg...men alt blir bedre etterkvart!! Viktig å ha trua veffal!! Den har eg og så er det viktig å lette på nye dører for nye draumar...

Akkurat no angra eg på at eg tok det siste …«stappa» helsing frå soffan…
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...