torsdag 19. desember 2013

Klebrige Sjokolademuffins

Seint men godt og no er kjerring i gang!!...
I går natt var det litt bakst og begynte med Klebrige Sjokolademuffins :))  Men advara mot sukkerbombe til dei grader!...
Dinne oppskrifta på herlige konfektkaker fekk eg av ei klubbvenninne for nåkken år sida, eg bukta å  Eg avkjøle dei og pakka dei i bokser for så i fryseren, best å ta rett på fat for å servere dei kalde og god til ein kopp sterk kaffi...



Klebrige Sjokolademuffins
2 egg
3 dl sukker
1 1/2 ss vaniljesukker
1 krm salt
100 gr. smelta smør
1 1/2 dl mel
4 ss kakao

Alt rørast godt sammen og ei god ss røre i kvar muffinsform. Bakes i 20 min. på 160 grader...
Så laga du topping medan muffinsane bakes...

Topping
1 dl fløte
1 dl melk
2 ts Mel
4 ts kakao
3 ss sukker
100 gr. smør

Kok opp alt inkl. smør under stadig om omrøring. Småskoler i ca. 10-15 min. 
La muffinsen synke litt før du tar på topping! - og  muffins og topping bør vere varme når topping takast på.

Laga (verdens hjerte) pepperkakedeig som får stå ekstra lenge før vi i dag skal lage store fine hjerter.

Kom seint i gang i år, men det har vore så masse dom har skjedd siste tida at vi har kosa oss på andre måta.

Ha ein overdosesukkeraften...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...