søndag 31. august 2014

Fuck Cancer

I dag tok eg med meg ein liten dummy i sekken og det måtte bli ein rosa........I spektakulære Molladalen hadde eg ikkje med meg ei rosa sløyfe, men ein dummy. Det blei nåkken apporta og eg set inn pengar for kvar gang den blei henta - FUCK CANCER...

Kreftforeninga har eg støtta før og dette var eit veldig bra tiltak, så det kjem nok nåkken små drypp frå meg også ;) 
 Kan vel ikkje trene hund i flottere omgivelsar!?...
 "Sky" in action...
 "Pekka" har super fart!!...
 Litt av nåkken svev under treningsøkta i Molladalen i dag...
Så var det plutselig fleire i driv på samme tid...

Med dissa bilda av herlige hunda med rosa dummy sei eg FUCK CANCER ein gang til i kveld!!...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...