torsdag 21. august 2014

Hope ♡ Peace ♡ Love

Ja tenk om alle berre kunne levd etter disse tre orda så kunne verda sett litt annleis ut, ikkje berre "heile verda" men vakre Norge og ikkje minst lille Langevåg, Ålesund eller Oslo.

Veit at det ikkje er enkelt og kanskje kasta eg stein i glasshus, men innerst inne prøva eg å leve etter disse orda med noko attåt ;)

 
Eg har håpet om fred og i botn må vi ha kjærleik ♡
Eg vise min sympati for journalistar og fotografar som risikera liv og helse for at vi skal få sjå, og høyre kva som skjer rundt om i verda. Eg sympatisera med alle som leve i frykt kvar dag...Det rive i hjarte å sjå kor barn lir, kvinner og menn, unge og gamle ♡ Måtte dinne ekstremismen snart ta slutt...
Vi lever i ein gal gal verden ☆ la oss alle prøve å gjer slik den kan sjå litt mildare ut...eg veit vi kan, og det første vi kan gjer er å smile, vere god og ta vare på kvarandre...


And this is me...I go black and ofcourse with a bit of P&P...

Ha ein fredfull dag ♡♡♡
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...