søndag 28. september 2014

Ikkje kresen!...

Avslutta laurdagen med eit glas god raudvin ♥ levande lys ♥ ein god film ♥ Taken 2...
 
...joda, eg innrømme at eg er litt kresen da ;)
I dag var det eg og Katja som skulle på tur, etter frukost var vi klar for tur til Hatlane Idrettshall og dei to første kampane på stor handballbane til Katja og LIL 2.
Kjekt at dei er i gang med kampa igjen, det tok litt tid før dei blei vand med det nye opplegget, men du og du kor dei vaks gjennom dagen!! Utrulig flinke jenter som det er kjekt å følgje :) 
Må jo få med at eg virkelig lika "gul og blå" på handballbana ;)
Vi er gul og blå, sterk og rå.
Tida går, og det er vi som rår!
Ja, vi er stolt gul og blå...
Katja på bana i si Gule og blå Langevågs drakt...eg er ikkje, og har aldri vore fan av gul, så etter "lynnet" mitt no velgje eg å ta bort den fargen i dag ;) Men gult er kult og eg kan til tider ikkje unnvere den...
 
Mellom dei to kampane for vi til Moa for lunsj og litt handel, tilbake i god tid før neste kamp og etterpå tilbake å møtte mamma, Eirin og Ferdinand igjen. Litt småhandel og så måtte vi legge dagligvarehandelen innom Coop Obs! Ja, litt greit innimellom å handle i betre utval, sjølv om det er butikka eg lika betre!!.
Stå på tåa er viktig når ein skal ha tak i det som er øvst ;)
Det blei litt smågodt til laurdagskvelden.........ja, kvar gang det er snakk om smågodt undrast eg over, kvifor dei ikkje berre kan ta vekk dei neste hyllene slik at det kun er store barn og vaksne som rekk desse hyllene!? Klart ein klare ikkje å luke ut alt av uhygieniske folk, men ein del er faktisk borte og vi kan med litt betre samvittighet gi det til barna, ja også stappe litt i eigen munn også ;)
Kunne tenkte meg nåkken år tilbake i tid då vi stod å sa vi ville ha så mange av det og sånn av den!...Ikkje minst sei eg ja takk til mindre godteriposar!!
Katja meina på at eg er i overkant kresen...kan faktisk ikkje skjønne kva ho meina? Er vel ikkje kresen for at ho må leite etter det godteriet ho finn på dei neste hyllene lengre opp, og at ho må græve oppi boksa slik ho ikkje få med det som ligg nedi?...
Jaja, ho får nå meine det og veit eg på hygeniske punkter er litt sær...ja, for nåkken er eg sikkert sær på langt fleire punkt også ;)

Etter ein for meg "slitsam" dag va det fantastisk herlig å komme heim til rydda hus med ei herlig duft, ekstra godt når gubben min veit kor godt eg lika lys og lukt ♥
Etterkvart diska han opp med eit nøyta godt måltid...litt samarbeid på kjøkkenet og det blei så bra eg kunne tenkt meg ein laurdagskveld.
Så godt om ein skikkelig biff tilberedt av min mann ikkje "lenge" sidan eg begynte å spise biff/kjøtt, fløtepoteter, peppersaus og gulrot og broccoli wokka i olje med chili og maldonsalt...
 
Etter ein slik dag var det godt å senke skuldrane med eit glass vin det hjelpe på...I morra vil eg ligge lenge det gjer eg aldri, jaja alt er sjølvsagt relativt og berre sløve meg litt, før eg og dei firbeinte får kroppen i gang med å ta oss ein frisk tur ut...
Eit glas vin ♥ levande lys ♥ ein god film så lenge eg held ut ♥ blæsten som susa rundt husveggen og regnet som piska mot glaset = haustkos ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...