mandag 22. september 2014

Kanelsnurra med havregryn

Varm te, levende lys, kanelsnurredingsa, god veninne og skjønn søster kan vel ikkje bli betre ein haustkveld...

Gode, lune og saftige kanelsnurra/knuta/bolla...

2 egg
130 gr. sukker
7 dl melk
300 gram temperert meierismør
1150 gr. kveitemjøl
250 gr. havregryn
2 pakker tørrgjær
4 ts kardemomme

- Rør saman sukker og egg, tilsett fingervarm melk og litt av melet (mel, havregryn, kardemomme og tørrgjær blanda eg sammen i ein bolle før eg tilsette det i bakebollen), etterkvart tilset du litt etter litt det tempererte smøret og tørrvarene...

- La deiga få gå lenge i kjøkkenmaskina og den er ikkje klar før den slippe lett bakebollen. Eg set den så lunt og gjerne i varmt vatn om det skal gå kjapt  med plastikk og handkle over til deiga har fått dobbel størrelse.

- Den er klar for utkjevling og tek så på passe mengde med smør, sukker og kanel for det er litt etter smak. Som regel rulla eg den sammen som ei rullekake og skjære den opp i passe bita og legge dei på bakepapirkledd langpanne. Eller som det eg gjor denne gangen kan du legge deiga dobbel og flat den ut, skjær tynne strimler som du knyte sammen.

La snurrane heve i ca. 30 minutter under kjøkkenhandkle, pisk sammen eit egg og pensle snurrane like før steiking. Ha dei i forvarma ovn 200 grader varmluft der du steike dei ca. 13 minutter.
 Dagens deig ferdig for snurring...
 Her er dei ferdig heva og klar for pensling...
 Ser lite delikat ut akkurat no, men dei får så mykje finare finish når dei er ferig stekt om dei får litt egg pensla på...
Litt melisglasur for å gjer litt ekstra utav det, men det er overhode ikkje nødvendig...Klar for servering og det smakte visst bra også ;)

Du kan godt ha i meir havregryn for her har eg berre prøvd meg fram, og neste gang tek eg nok litt meir ;)

Så herlig når huset er fylt med dufta av bakevarer og det gleda barna stort når dei kjem inn døra heim frå skulen...Kjekt å overraske barna og venner med nåkke godt. Det er berre å variere litt og kanskje ta vekk litt sukker og fylle på med litt grovt så blir det sunn kos i kvardagen. Vaffler er ein sikker vinner - litt usikker på om dei grove vaflane i forige veke fall i smak til 6 herlige barn som var ute å leika, det var dei beste vaflane dei hadde smakt og alt gjekk unna!! Det vil sei at det ikkje alltid er mengda med sukker det kjem an på ;)


Håpe ditte kan felle i smak for nåkken...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...