mandag 6. oktober 2014

Picture of Wolf - Ulv på Langedrag

18. april i år skulle eg lage innlegg av bilder av dei forskjellige dyra på Langedrag...ja, det blei med tanken då tida gjekk så fort.
Men, no kan de altså sjå litt bilder!!
Her er bilder av Gaupa ♥
Her er bilder av Fjellreven ♥
Her er bilder av Elgen
Eg har vore så heldig å fått mange fine tura ilag med familien til Langedrag, og trur eg har vore inne med ulvane kvar gong. Ein karakteristisk stilig fyr har alltid vore veldig nær altså "Tro"...Ein staselig kar med ei flott utstråling ♥ påska i april såg vi godt at han var bitt gammel og dei sa at det var vel berre snakk om tid før han var borte...
Då eg og nåkken få andre besøkte ulvegården var det i ei tid der det skjedde masse og vi kunne risikere å ikkje få sjå ein einaste ulv, det var slik dei dagane før at ulven viste seg kanskje berre ein i eit par minutt til saman. Jaja, eg har jo vore inne mange ganga og fin prat og ny lærdom kjem rundt plassen der likevel.
Men, vi kunne vel ikkje vere meir heldig!! Ulven var til stades nesten heile tida og nær kom dei også ♥♥♥ Dei  fire første bilda her er med "Tro"...Er han ikkje fin vel!??
Så kjem dei ein god del med bilder av disse fantastiske dyra...håpe veffal eit fell i smak ;)

I dag lese eg på Facebooksidene til fanastiske Langedrag at "Tro" gjekk bort for 2 veker sidan - RIP.
Kanskje litt rart tenker du at eg skrive om ein død ulv, men dette var den ulven eg kjente igjen for kvart år...ulven er det rovdyret som ligg mitt hjarte nærast og ein art eg ønska å utrykkje mi meining om og ønskje om å bevare dette flotte dyret er stor!!
 

På godt og vondt har eg eit ønskje om ei god ulvestamme i Norge som kan leve ved oss i naturen...det er opp til oss å kunne legge til rette og bevare den stamma vi har i dag!!
I fare for å bli politisk, støte eler såre nåkken vil eg berre sei at det her er berre ei "lita" av alle mine ønskje og meininger, må eg også minne de på at eg er fortsatt same person som eg alltid har vore sjølv om meininga mi er litt anleis enn di :)
Innimellom "går eg litt i svart" så måtte berre ta med nåkken i svart/kvit :)
Elles har eg eit aldri så lite ønske om nåkken av rovdyrbilda mine...gleda meg til den veggen blir ferdig ein gang i forhåpentligvis nær framtid...

Ha ein ulandes dag...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...