tirsdag 28. oktober 2014

Roseglede ♥

I kveld har eg sendt ut 28 forhåpentligvis gledelige meldingar på Facebook, med bilde av roser frå eigen hage enten her heime eller frå hytta ♥ Eg la ut status for nåkken daga sidan og alle som trykte liker fekk ei rose i innboksa si i dag...


Jeg gir deg en rose fra hagen  Legg den gjerne på statusen din med denne teksten: 
"Min hensikt er å fylle Facebook med blomster for å bryte trenden av negative bilder og videoer. 
Om du liker dette innlegget kommer jeg til å velge en blomst til deg   Jeg fikk en rose fra Anja`s hyttehage...
Stilkrosa "Blue Girl" har vi her ved husveggen...vakker og sterk rose 

Må berre beklage at eg ikkje huska heilt sikkert namnet på denne flotte klaserosa...Vi har den på hytta og har blomstra voldsomt gjennom heile sommaren og stor med knoppa då vi reiste heim frå haustferien 
Syns den var utrulig vakker der ho stod regntung etter det store lavtrykket tidlig i juli...

Rosa til venstre står vakker og med massevis av blomster her heime, "Lavender Dream" omgitt oss med ei fantastisk duft i heile sommer ♥ fekk bilde då vi var på hytta og rosa blomstra nesten meir enn nåkken gang...
Den vakre "Pink Grootendorst" til høgre blomstra fint rett ved hytteveggen, planta den om igjen i år for at den skulle få betre vekstvillkår ♥ 
Fantastiske "Rhapsody in blue" har vi både heime og på hytta...den på hytta fekk så masse god næring då vi hadde planta den i påska då var den veldig pjusk med store frostskada at den var blitt så masse betre då vi var på hytta første helga i juni og meir næring blei gitt, og du milde måne kor flott den va då vi kom på sommerferie!! Eg gjekk i nesten 6 veker å naut synet og dufta av mengder med blomter ♥ 
 "The pilgrim" så herlig sjatteringar av gult ja slik lika eg gult asså!! med ei herlig sitronduft...

Har så mange fine roser både heime og på hytta, nåkken har eg delt tidligare og fleire vil dåkke nok få sjå! Kjenne eg allereie gleda meg til våren med beskjæring, gjødsling og stell, men først vil eg har vinterens blomster 
Om det ikkje har så stor betydning i den store samanheng så håpa eg bilda gav litt glede sjølv om blomsten kom som bilde. 
Det er mange eg både skulle ringt, ja og gått på besøk med ein kvast i handa...men kvardagen går og eg med den så er dt ikkje alle eg får møtt som eg absolutt skulle ha møtt!! 
Vit at eg har mange av dåkke i tankane mine og nåkken godt plassert i hjarte mitt også 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...