mandag 30. mars 2015

Feels like I'm on top of the world

Herlig å kome seg litt opp...

Ja slik er følelsen fem veker etter eg sist gjekk rundt på Sunde...dog ei litt anna løype i dag! Fire og ei halv veke sidan operasjon og det er på tide å hente energi "i fjellet" eller bør eg sei av fjellet ;) 
Vi gjekk frå foreldra mine ut til gartneriet og opp Leirvågdalen, oppe i Sundsmyra skulle vi berre gå rundt den nye løypa, men eg måtte opp på knausen og skulle så ned Oddmundmarka - men den nedgangen gjekk vi forbi, og opp til sildasteinen så på toppen av nakkane. 
"Sky" på Sildasteinen...
Årresmeis - toppen av nakkane det blir jo nesten som ein topptur å rekne!!...Ned igjen i myra og heim igjen. 
Før eg, mamma og "Sky" gjekk denne turen så var vi fleire ute på tur nedi storhaugen ilag med alle fire hundane...
Det var veldig godt å sette seg i godstolen med ein kaffikopp. Etterkvart måtte vi heim igjen og litt stiv og støl i det det går tregt å kome seg opp av stolen.......så høre eg frå papsen "veit du kva Sveriges nasjonalsang heite" I det eg fortsatt ikkje har komt meg heilt på beina svara eg "Ja, du gamla du fria" det gjekk berre eit par sekund før eg skjønte kva han meinte :)))
Ja eg er vel meir som Sveriges nasjonalsang der eg virka steikgamal i skrotten, men samtidig fri - ja eg er virkelig fri når eg får gå i naturen, og vand med å bli litt dårligere etterpå er eg frå før...kan nesten ikkje huske korleis det var å fungere fint etter ein tur.
  
Herlig dag i fantastisk natur med skiftande vêr ❤️ Ligge fortsatt litt foran skjema og håpe det aldri sprekke... 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...