tirsdag 24. mars 2015

Grøn start med #teapigs

...på det som ser ut til å bli ein fantastisk herlig dag!!
I dag tidlig gjekk turen rundt vatnet og jaggu klarte eg å kome meg opp slynga frå Jarnesløa!!...
Vel heime litt mat og eit glas med konsentrert grønn te.
Litt ute å sulla med valpane og begynte å beskjære rosene...rekna med eg går på same smellen som i fjor at eg ikkje tek nok men men det gjekk nå greit i fjor berre nåkken tunge greiner.
 Teapigs - Matcha #GoGreen...
Matcha er en superhelt blandt teer. En superkonsentrert grønntepulver som gir energi og ro på samme tid. Fullpakket med antioksidanter og vitaminer. Den har blitt drukket i Japan i en evighet. 1 kopp tilsvarer 15 kopper med vanlig grønn-te. Vi har den på butikken om du vil prøve ;)
Herlig Helleborus som har titta opp frå joda...
Så er det alle krukker med forskjellige roser som må beskjærast ja åsså den store tønna med lavendel har fått snaua seg...

Fekk koselig besøk av "Marco" i dag og dei tre søskena leika seg. Etter det kom pappa ein tur og fekk ei flaske raudvin som skulle vere steike god så gleda meg til å smake.
På ettermiddagen kom også Bjørg ein tur innom å skravla litt over ein kaffikopp :) Koselig med besøk av både to- og firbeinte i dag!! 

Elles var det i dag tidlig oppe med valper kan veffal skylde på dei, men det har vel mest med at eg legge meg så tidlig skrotten funka best tidlig på dagen. Bruka litt tid på å kome meg i gang men i går funka det ikkje, men kva gjer vel det at skrotten ikkje virka med så fine folk rundt meg!!...Mamma og pappa kom utover med forskudd på bursdagsgåve!!!...NY JAKKE kva har eg gjort som fortjena det!!? i perfekte energifarga som skal løfte meg til fjells etterkvart!! :)
Dei hjalp meg å bære bord så då slippe gubben det når han kjem heim.
Vi spiste og koste oss så ville Tim Are lage til litt kos seinere på kvelden...
Ja kvifor ikkje litt frukt, bær kesam og sjokolade det var veffal 70% da ;) på ein mandag...

Må vel berre rekne med litt nedtura innimellom, for tidlig å sei kor det går enda, men har trua asså!!...

Herlig når veret snur så om frå storm til "sommer"!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...