torsdag 5. mars 2015

I ensom...

...kan ikkje sei majestet for var nok lite majestetisk i det eg gjekk i tøflene mine frå ortopedisk avdeling til hotellet, men kan eg sei ensom gange sjølv om eg gjekk ved sidan ein portør. Eg bad fint om å slippe å sitte i trillertstolen så der fekk bagasjen min fin plass ;)
Sjekka inn og opp i 7. etasje og nei eg gjekk ikkje opp i dag som sist til rommet mitt med utsikt mot Holmenkollen... 
Fikk sikkert ei kvalmende lita utlading då eg kom bort og trur det måtte vere gleda over
stillheten, mitt eige rom og ikkje minst eige bad!! Wihiii...gleda jo meg sykt til å kome heim, men no skal eg berre koble av her så lenge eg må og skal berre bli positivt overraska den dagen mr. Himself sei at eg berre kan få flyge heim. 
Var så fint her tidlig i kveld der eg kunne sjå bort til Holmenkollen...Så er det #bablaograbla med alt mulig og har også tatt litt bilder nåkken rare andre sære. Alle er tatt innafrå der nåkken har fått litt skrift på seg og andre får det kanskje, eg berre rabla betydninga for meg ja på godt og vondt alt ettersom... Var ein portør som gjekk forbi meg å brukte eit eller anna spesielt ord som eg ikkje huska då eg stod å knipa litt "mønster" tidligere i dag...

I dag tidlig etter badet fekk eg på meg eigne klede, fortsatt nok så trangt men etter ein dag i kleda skal eg nok klare meg disse få dagane før eg kjem heim til heeeeile garderoba og kan velge og vrake i komfortable klede i alle mulige fasonga. 
Gjekk nå litt rundt i gangane før eg reiste frå avdelinga rundt klokka tre og der fekk eg spørsmål om kor hadde eg gjømd strømmene mine og kontordama lurte på om eg skulle forflyttast!? Er nok ikkje vand med at folk som går så lenge i gangane blir så lenge, så sa at no skal eg over på hotellet til eg har "tørka inn" ;)))
Fekk meg ein supergoe mango/jordbær mouse og kaffi før eg reiste og den måtte eg nyte fekk eg beskjed om...
Har hatt det fint på avdelinga og så mange superkoselige pleiera!!...
Den her var god og trur eg skal eksperimentere litt med mine "kokkekunster" i den retninga etterkvart som eg kjem meg...

Så var det smerteteamet som meinte eg skulle ha tempur og fekk den ei natt der borte og kom til å savne den...men er det farlig når eg kjem til hotellet og sjukepleieren her ringe til avdelinga og ordna det slik at den madrassa eg hadde fikk kome bort hit ❤️ Så kom ein sjukepleier her med to ekstra puter så her gjer dei det så optimalt som mulig. Har fått min eigen dosett jadda har sagt at skrotten er gammal og sinnet har begynte å bli gammelt......og no dosett!! Her er det fordelt medisin og kun det ekstra eg skal ha etter behov eg må spør etter.
Bilda her tatt på hotellet her i kveld og eg er fortsatt ærlig som eg alltid er og #heiltnaken men greit når eg er ferdig med disse usminka sjølvfiane, men sjølv om eg ikkje er sparkla og klar for eit bilde så er beviset her at eg fortsatt "henge saman". Ryggen er blitt merkbart mindre det siste døgnet men huda fortsatt strekt og kun litt varme igjen det vil sei at den ikkje lika som den har gjort. Som de ser er det berre ein liten skygge på bandasjen så det her lova godt...

Gleda meg stort til å kome heim til familien og hundane...disse to små valpane veks jo så fort så det skal bli kjekt å sjå dei snart...har fått bilder, snappa og videosnutter heimafrå og det hjelpe jo på ❤️
Snart skal eg slukke lyset, lukke augene og drøyme meg heimover ❤️❤️❤️
Klem -Anja-

Eg var på nippet til å dette ned i syt, klag og negativitet gropa. For når eg høre på det HEILE tida kvar gang eit menneske åpna munnen, og til slutt fekk eg knekken ho hadde i stemma og latteren henna i vranga, skulle forklare litt meir til Tom i telefonen i sta men blei kvalm så den dama er no historie!!!...men eg skal ha ho såpass i minne langt baki der som ein peikepinn på korleis eg aldri skal bli!! P U N K T U M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...