onsdag 4. mars 2015

Luksus på sjukehus!!...

...trudde egentlig ikkje at eg skulle skrive det, men akkurat det kalla eg det ;) 
I dag tidlig blei rygg og veneflon pakka inn for ein dusj...etter det Godmorgen Norge og frukost på dagligstua, skulle akkurat til å begynne å spise så blir rommet fylt med to lega (dei to som opererte meg) og 3 sjukepleiera. Måtte inn på rommet med følget etter meg for å sjekke sår og området rundt. Det ser enda ikkje bra ut veske har sivd ut og hevelsen som dei må følge med så eg må bli her veffal til i morra for han syns det er tryggere å følge meg opp her enn på hotellet. Dei auka/dobla grunndosen min, prøva å ta vekk smertepumpa og må bruke "regelmessig"/etter behov hurtigvirkande. Det blir snakka litt mellom lega, sjukepleiera og meg og vi blir enige om at vi ikkje tek unødige sjansa...ja sa eg at det kom enda ein sjukepleiar til, føle meg nesten litt "dum" prøva å klage minst mulig og får to lega og fire sjukepleiera på besøk... Men utrulig taknemlig for at de tek så godt vare på meg ❤️ 
Bildet av bladet tatt ute på tur på korridorens solkyst...
Fin klatreplante som strekte seg frå etasjen under og opp rundt nåkke trappestolper og opp på kvar side av ei dør...

Litt etter fikk eg på nytt koselig besøk frå smerteteamet...her la vi ein god plan og husk å sei frå så vi får ta bort toppane. Ja det veit eg jo så godt frå før, men ikkje så lett å huske på...i går kveld skulle eg ringe på då det auka, men då hadde det blitt stille på rommet og ville ikkje forstyrre, men då hadde eg pumpa så blir annleis no.
Godt lesestoff på senga og skal lære litt nytt og glede meg til å kome heim å trene valper ❤️ Vi skal skynde oss langsomt der også...

Så til ny luksus frå ei av "hundefamilien" for vi flatfolka er ein eigen utadvendt og hyggelig rase asså ;) I dag fekk eg besøk av Hanne som tilfeldigvis hadde to eksemplar av ei bok eg ville ha og i tillegg hadde ho med seg ymse digg som eg skal kose meg med innimellom...eg som ikkje spise masse slikt får no dårlige vana, men eg tek dobbel avrusing når eg skal heim. Det blir nytt liv utan snop (kanskje helga da) og smertestillende, så skal eg UT å gå tur igjen i tillegg til trappegåing innandørs om vêret er på gosida så får eg brukt trappa ute også!! 
Kjeme inn frå dagligstua og bestilt meg rekesalat til middag (litt men berre litt lei disse mikrorettane slettes ikkje av værste sort, men greit med salat har eg funne ut) Må prøve å sjekke ut om her er "du ringer vi bringer Sushi"!! her i byn........legge meg forsiktig ned å synke ned i den mest fantastiske madrassa, gjor slettes ikkje så låkt å legge seg fo r smerteteamet har bestilt tempurmadrass til meg og så langt funka den himmelsk!!...i tillegg fekk eg oppredd nytt på senga etter dusj i dag så kan faktisk ikkje hatt det betre akkurat her eg ligge no... 
Senga nyoppredd i formiddag då den enda ikkje hadde får tempurmadrassa på enda, men ser lik ut berre ei madrass høgre... ;) 

Så det kan de trøste dåkke med heime, eg  sakna dåkke sjølvsagt men eg skal komme sterk tilbake og då må eg ha det beste utgangspunktet før eg får reise herifrå. 5 daga skulle det vere, men eg smøre meg med tålmod og litt ekstra digg... 
Skulle hilse så masse frå mi kjære storesøster til dåkke hundefolka som har vore innom her å sei TUSEN TAKK for at de har vore her når familien er så langt unna, det sette ho  og dei andre heime veldig stor pris på!! (Sjølv om Ragnhild ikkje har hund akkurat no så beregna eg ho som "flatfolk" ho også...føle jo meg beæra om ho igjen skal få ein Kvasneset hund i hus igjen!!) 
No babla og babla eg sjølv om eg har fått prata masse hund i dag!!...

Ute med medisin no ved 18 tida og måtte ta sjukepleieren i handa på at eg ringe når eg trenge nåkke og be om smertestillende slik dei slippe å bekymre seg for om eg er nok lindra eller går rundt med for store smerter!!...er berre så overvelda over korleis dei er.
Ute i gangane her henge det flotte bilder av fjell og norsk natur på det beste!!... 

I går kveld måtte eg ha ei "avblåsing" med tur i gangen...fram og tilbake, fram og tilbake...så prata eg med to pleiera om planane mine framover og så lurte eg på korleis dei kunne behandle meg så ulikt frå tidligere. Dåkke sei jo at eg berre går rundt å smile til lega som er innom, korleis kan de da ta så godt hand om meg? "Fordi vi ser ei som er smilande blid med godt humør, men vi ser også at du har store smerter!...smilet ditt klare vi å sjå bak, det er jobben vår". 

Er taknemlig for omsorg frå alle kanta!! 
Eg håpa inderleg at det snur slik at hevelsen trekke seg tilbake, det slutta å sive veske og smertene dabba litt av...

Måtte alle berre ha det så bra som overhode mulig ❤️❤️❤️
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...