tirsdag 14. april 2015

Divine Rustic Lighting

Har satt meg noko i hovudet...det værste er at eg ser det for meg i nytt hus og overhode ikkje her akkurat no. Men, eg har så ufattelig lyst å få tak i ei Divine Rustic Lighting frå Lene Bjerre til eit slags prosjekt for komande hus ;)

Det som er utfordringa er at dei har den ikkje med Lene Bjerre lenger, så eg må muligens få den frakta frå ein butikk ein kvan plass eller om nåkken har ei slik som dei ikkje lenger ønska å ha!!???...
Meeeeeee want!!...

Den var i ein butikk her i Langevåg og såg på den i formiddag gjennom vidauget, men så var den solgt med ein gang dei åpna butikken, så burde kanskje ikkje lagt ut om mine ønskjer på facebook!! :D 
Eg kunne jo håpt på at dei som skal ha den ikkje kjem å henta den!!... :) 

Hadde blitt umåtelig glad om det dukka opp ei som eg kan lagre (forhåpentligvis i svært kort tid!!)...
Vil du dele det så kanskje fleire ser det så blir eg også veldig glad :)
Ha ein herlig dag!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...