onsdag 13. mai 2015

Puppies expected - Kennel Kvasneset

We are so excited and hopefully there will be puppies around july 12 after Intuch Norduch Sevch Inkwell`s Final Guess and Lavender Sky Black Brianta. Again we look forward to puppies and hope that this can bring good representatives of this great breed.
I always want to find dogs that are good match and hopefully get a similar litter where healthmentality, exterior and work go hand in hand.
I have again at the last six months bubble over with excitement when will the time comes!?

"Porsche" til venstre og "Sky" til høgre...














Kvasneset`s
???






Intuch Norduch Sevch Inkwell`s Final Guess



Belsud Black Taurus


Belsud Brown Guiness
Waverton Toby Ale Of Varingo
Belsud Black Pepper

Belsud Willow The Wisp
GBSHCH 
Taranbeck Mossberg
Belsud Black Cherry


S U(U)CH 
Inkwells Guess My Name

Black Mica's A Mixed Recipe
N UCH 
Cariena's Twentythree-Eight
Boltiltorps Golden Mica


INT S N UCH 
Inkwells Beretta Mobilchoke
 S UCH
Alamanza Life Of Brian
 Inkwells Charmeuse-For-Inas







Lavender Sky Black Brianta



NUCH NVCH
Kvasneset`s Braveheart

Fonkebakken`s Damian Siko 
NUCH Cariena`s Twentythree-Eight
NUCH NVCH Fonkebakken`s Cassie

Coneken`s Glenmorangie Port Wood (CC)
NUCH Gunhill`s John Stuart Mill 
Coneken`s Extra Spesial (CC)


Multich
Carnival Night Black Brianta



Moonstruck Rumble Fish

INT NORD UCH KBHV-00 
Moonstruck Blind Man's Buff

INT SE DK UCH 
Moonstruck Negative


Mulitch
Arctic Avalanche Black Brianta

INT AU CH 
Almanza Highway Robbery

INT CR CH 
Aura Ze Soutockeho Luhu


...Forhåpentligvis kjem det nye sjarmtroll her med oss ca. 12. juli!!
Vi er skikkelig spente og håper inderlig alt går etter planen slik at det blir valper her igjen. Det blir to tette kull her (rart etter at vi ikkje har hatt kull på 4 1/2 år), men vi gleda oss stort til denne kombinasjonen og det frista mest med sommar valpa no :)

Eg gleda meg stort over denne kombinasjonen ♥ Intuch Norduch Sevch Inkwell`s Final Guess og Lavender Sky Black Brianta. 
Eg er så takknemlig for å kunne nytte frossen sæd etter "Porsche". Ein super hanne som eg befesta blikket på i Trondheim på utstilling i 2005...og kan sei eg aldri har gløymt den gutten der!!
Ikkje berre var han vakkert, men hadde eit herlig vesen og ikkje minst dyktig å arbeide med 3 første premier i spor - SVCH og 2 pr. åpen klasse i jakt.

I 2013 hadde han eit kull i Norge fekk frysninga då eg hørte at han skulle brukast, no har han eit kull hos kennel Black Brianta i Tjekkia med Sky`s kullsøster. Lysta på å ta inn ein valp etter den kombinajonen var veldig stor!! Ikkje berre lika eg hannhunden, men sett eksteriørt var han veldig typelik herligste Bajas som er Sky sin far. 
Men, i fjor fikk eg ei fantastisk julegåve til som eg har "spart på" då eg fekk telefon frå Sonja ♥ (i år må julegåva bli ein herlig liten lakrisprins og prinsesse!!) - eg kunne knapt drøymd om det, men har gått med sommarfugla i magen sidan.  

"Sky" lot vente med løpetida og med tanke på operasjonen min så kunne det ikkje blitt betre slik at vi kunne få tatt denne kombinasjonen!! :)

Åååå kor vi gler oss, så måtte det berre gå vegen slik vi kan få ta imot ein "heil haug" med herlige valper 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...