mandag 4. mai 2015

Sukker + Ålesund...

...= Sukkertoppen!! :)
Endelig etter femogtredve år kom eg med endelig opp på Sukkertoppen. Den har nok vore i tankane ofte og lenge, men har liksom ikkje blitt for om eg skulle ha meg ein kjapp tur blir det oftast favoritten Lervågfjellet eller tura på Sulafjellet.
Men, etter at vi blei invitert i etterselskap i går kunne Tom og barna kjøre heim medan eg og mamma tok turen på dette lille sjarmerande fjellet yst i Ålesund...

Kjempe fint og lett å gå opp og sikkert "litt" vått etter eit par daga med regn, men i går var det toppers!! Litt sur nordavind på toppen og då fekk fingertuppane kjølt seg, ja dei blei nesten nedkjølt der oppe då eg skulle prøve å ta nokre bilder...
Til venstre ser de Langevåg og det store fjellet er Sulafjellet... Ein fantastisk fin tur er å kome seg opp til toppen og g utover heile vegen til Elstrane (yst ute til høgre) er som å gå på ei vidde...
 Ålesund ned til venstre og på andre sida av sjøen til høgre ser de Langevåg...
 På veg ned hadde eg nåkke så trykte så fælt på oppi hælen og lurte på kva det var og måtte sjekke om eg hadde fått nåkke i skoen...Nope, det var nok medbrakt - for det var peanøtter som hang fast i hælen det var nok etter kaka eg leverte i konfirmasjon laurdag ;)
På veg heimover hadde vi ein fantastisk solnedgang på venstre sida vår...eg måtte stoppe før Steinvågbrua og knipse litt ;)
 Ein skikkelig sjølvfi ;)
Mamsen og meg i solnedgangen...


Mai er herlig og gleda meg til fleie fine tura :)
1. mai hadde eg, mamsen og Eirin oss ein tur til Lervågfjellet, kan ikkje sei at det var ein lett og fin tur men likevel godt for topplokket! Elska å jobbe med blomster og dei siste dagane før var det både til konfirmasjonar og begravelsa (sjølv om det gir meg masse, er det slettes ikkje godt for kroppen) så dermed blei det litt problem med å gå oppover, men eg fortsatte for som regel går det seg til, men ikkje alltid skjøna eg ;) På veg ned blei det enda verre så mamma var redd ho måtte ringe etter helikopter for å få meg ned. Men, eg brukte armane ein del nedover der eg sikta meg inn på greiner å støtte meg i...jaja, nåkken ganga er det langt frå godt, men litt hjelpe det på uansett velge eg å tru.

I går var ein heeeerlig dag etter liten tur og tussling i heimen, koselig etterselskap og avslutta med ei suerfin tur!! :)
Herlig avslutning på veka og ingen dum følelse å ta med seg inn i den nye...
Klem -Anja-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...