onsdag 10. juni 2015

Fjellstua

Ålesund - ein vakker by...

...er faktisk ikkje ein plass eg er så mykje, mest om eg skal vise Ålesund by til tilreisande. 
Men, mandag 8. juni kjørte eg mi kjære svigermor på tur...og ho poserte som reine modellen, satt seg på kanten og dingla med beinet - ja for ho hadde så lange bein ;) 
 Så koselig på tur med svigermor...

Kjempe koselig tur og eg minnast knappe 21 år tilbake i tid...for den dagen eg og min kjære blei kjæresta 10.06.1994 så sprang eg og Elin alle trappene opp, medan Tom kjørte og vi skulle sjå kven som kom først :)) 

Eg elska deg mannen min, min gode venn og livsledsager - Den finaste eg veit...

Utsikta frå Fjellstua mot Ålesund og Sulafjellet til venstre...

Tusen takk for 21 år som kjæresta 
Det har vore mange innhaldsrike år i medgang sjølvsagt også litt motgang, med nokre nedtura men heldigvis enda fleire opptura!!

Eg elska deg  og håpa på maaaaange fine stunder ilag i mange år framover...
Det er mange minne som dukka opp gjennom 21 år...
Ha ein fin fin kveld ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...