tirsdag 7. juli 2015

den følelsen!.....


Den følelsen i kveld!... Gubben og vår kjære datter hjelper "gamla" på badet får pussa tenna, og skal kome seg på toalettet............kjem meg nesten ned og hyle litt til, litt forfjamsa hjelpe dei meg med litt "knegging" (småflire lyda)...etter ei lita pustepause så bryte eg ut "ej får nå ikkje pisse når dåkke står der å glor på meg" :D ...dei tassa seg flirfull ut frå badet og var parat til å få meg i seng når eg var klar for det.
Tom ville ringe lege igjen, men eg er ikkje interessert i verken lege og veffal ikkje bli henta i nåkke ambulanse ;) så det er berre å kome seg i seng bite tenna saman og vente på at det værste går over og då klare eg å gå igjen!!... 
Det svinga mykje og har vore ein del skikkelige kaule nåkken ganga i det siste. Først låg eg i halvanna døgn etter Stordalscup, så på beina for å flytte svigermor og blei liggande litt igjen...etter det har vi hatt nåkken fine daga ilag ved vatna etc før spysjuka innhenta oss, og Sommerfedtivalen på Giske gjekk i vasken(eller bokstaveligtalt kan eg sei dass) for Katja som hadde gledd seg såååå lenge. 
Det her er meget god medisin for meg...

Men dei ekstra smertene får eg innimellom utan å gjer nåkke også, så derfor må ein velge å ta kvardagen så den kjem. I dag har eg berre gått ei lita stund nede på butikken å prata med folk og kjente eg ikkje var god då eg og Katja for innover for å kjøpte beis.... Men eg planlegge diverse og leve livet så best ein kan, men sjølvsagt går ikkje alt ein både vil og tenkjer ;)
Som den utålmodig sjela eg er så går sjølvsagt ting ikkje fort nok, men no når eg er som låkast kan eg glede meg over at vi har fått planta i to kasser foran uthuset :) 

Berre å vente litt til og glede seg enda meir til frodigare dei blir ❤️❤️❤️
Husk å gjer det beste ut av kvardagen!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...