søndag 26. juli 2015

Hunderfossen

Fine daga i Hunderfossen for ei veke sidan!!...Ja her har det vore andreting som har opptatt meg enn dataen :) Men her kjem det litt frå parken...det var supert søndagen då vi kunne sitte å sjå på barna som sprang frå ende til mål om att og om att for å "rafte"!! Eg måtte oppi extra gigante og trudde eg aldri skulle kome meg gjennom det, slikt lika eg ikkje...
Veldig fint på barnas hotell så alt i alt ein hyggelig todagers ;) Ikkje minst heimvegen via Geiranger!!
Det finaste med Hunderfossen er fortsatt "trollet"...
Bilda er sjølvsagt tatt UTAN blitz!...
 Litt så her føle eg meg ofte...
"Hovudet under arma og arma i fatle!"



 Barna på egenhand og dei storkoste seg tur etter tur ;)
 Her springe dei til neste tur...
 Eit troll med tre hovud!!...Ja kjenne meg igjen i det også eg, steik hadde det berre funka å satt "det" i sollys...
Denne var kjenn å ta om igjen og om igjen når det var laaaaange køer over alt mandagen...
Så har eg litt bilder tatt med mobilen..
 Gjett kor eg er!?...Klarte til og med å smile litt!!.....jada, det var før det begynte å gå nedover ;)
 Inne i energihuset...

No kan vi veffal hake ut Hunderfossen, for no har vi vore i parken med barna ;)
-Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...