onsdag 15. juli 2015

Tall ships...

Kortreist ferieoppleving...Det er jo noko heilt nytt "rett ved hushjørnet" då The Tall Ships Races arrangerast i Ålesund frå i dag onsdag 15. til 18. juli 2015. I dag tok vi Langevågsbåten over for å sjå på dei flotte skutene, smake på god mat og berre myse rundt...
Båten her frå Ecuador var det gjestfrihet og kjekke folk...
Geeeedigen manet som vi såg frå båten...

Sjølv i regnver var det heilt greit å gå i gatene...herlig med liv og røre i byn!!

Venta 45 minutter på båten som blei i meste laget for min skrale skrott, så skulle ønske der stod lapp om når tid den forlot kaia sist slik at ein kunne sjå for seg når tid neste avgang var. 
Men, så er det berre eg som har problem når eg blir ståande/smågåande og er grunnen til at eg burde kjørt til sentrum, men parkering!? Jaja...Blei nå veffal nåkken bilde då vi venta ;) Statsraad Lehmkuhl til venstre og Guayas frå Ecuador til høgre...
Eg kan jo ikkje stoppe opp så ein må berre prøve og ta eventuelt smell når den kjem...og slik går no dagane så ein sykkeltur i kveld for å mjuke seg opp litt ;) 

På veg til båten igjen såg vi for oss kor fantastisk dette kunne vere om vi hadde rundt 20 grader og sol!!...Ja, det er lov å draume ;)
I dag kan det kanskje kallast mental kulturell påfyll...
-Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...