torsdag 10. september 2015

Trolsk morgontur :)

I dag var det herlig rein og fuktig luft ute...Med lite sikt var eg og Bobby'en klar for ein fin tur rundt vatnet!! Eg er berre så utrulig heldig som ikkje berre har ein men fleire fantastiske firbeinte turkamerata som berika livet våra ♥♥♥ Ei firbeint glede som er berre heilt fantastisk!!

Superkoselig å gå rundt vatnet i dag, og så utrulig bra å møte på Tove med hundane!! Der fikk vi prata litt og ikkje minst Bobby lære å sitte fint å sjå på andre hunda (vi har slitt litt i sommer med at så mange berre sleppe hundane bort til mine at det bli "hilsefantom" av dei, så til frustrasjon for dei vi møte og vil hilse så er det hilsestopp her asså!!). Fint å treffe folk og slå av ein prat og super trening for min lille "klump"...


Vel tilbake ved bilen treffe eg to herlige damer og klart då går praten svært så lett om alt egentlig :) 

Utrulig kjekk start på torsdagen for både to- og firbeinte der vi fekk fin trim, naturen frå ei litt anna side og koselige folk i tillegg!! :)
Ha ein herlig dag ♥ dagen blir det du gjer den til...

Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...