lørdag 12. desember 2015

Så nær så nær

Ja så nær har vi aldri vore ;)
Planen min var å kome inn til 2. søndag i advent, men ting har skjedd og venting på fagfolk må bereknast...

Men, sjølv om vi ikkje er ferdig med alt så er huset fult levlig så dermed flytta vi inn til jul!!! :)))
Resten (eller ein blir aldri ferdig når Einar hus veffal ikkje når du heite "Anja med alle rare idear") tek vi litt etter litt slik vi orka og klare...

 Torsdag kveld sendte eg ut ein snapp med det mørke bildet: "Kooos i heimen!!... ❤️" litt etter sendte eg ut det lyse bildet: "Steik kor bilde lyg!..." ;)
 Utskjæring for koketopp...
Litt pynt må til sjølv om vi ikkje er ferdig... 
Soverommet er ferdig og gleeeeda meg til å få inn senga...
 Herlig stemning i stua med dette vindauget og Tim Are passa på at lysa er tent...
Her trur eg vi skal få det veldig bra...
Ein dag med svært blanda følelsa...godt å kome i hus sjølv om vi ikkje er ferdig, men tidligere i dag har eg tenkt mykje på ein flott ven som forlot oss så alt for tidlig ❤️ Savna deg!
Ville gjerne vere i korka i dag men det blei for kang reise for meg akkurat no. Men du har vore i tankane mine og i formiddag vart eg heilt utlada...
Ikkje gløym å lev i nuet!!...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...