mandag 19. september 2016

Handy + + +

...for eit sammensurium 🙈 Har begynt pÃ¥ eit nytt prosjekt eller stjelt eit er vel nærare sanninga. Syns faktisk eg og gubben var som vanleg 🙊 eit knakande bra team der sÃ¥ Sinnasnekker'n hadde fÃ¥tt seg ein opplevelse i korleis samarbeidet kan fungere!...jaja nok om det ;)
Vekedagane har gÃ¥tt sida den helga og torsdagen blei det tur pÃ¥ meg og sidan har faktisk senga vore min tilhaldsstad!!! Ã… herreminhatt dÃ¥ starta kaoset veit du...ja for eg har jo makk i raua og kan ikkje vere i ro, men har hørt at nÃ¥r "mannesjuka" kjem over deg sÃ¥ skal det liksom vere greit Ã¥ ligge i ro veffal om du er mann. Sola har skint og eg har forsiktig sjangla meg opp...i gÃ¥r søndag følte eg det var pÃ¥ tide Ã¥ vere pÃ¥ plass igjen sÃ¥ det første eg gjor dÃ¥ eg kom meg opp ut pÃ¥ dagen var Ã¥ sleppe hundane laus og ikkje minst la dei fÃ¥ hente dummyar. 
Tom bevega seg ut til stillaset og det snappa eg fort opp så heiv på meg bukse og genser og joina han - lurt!? Det treng vi ikkje snakke om enda...
For eg starta med skyggepanel pÃ¥ garasja og syns det var supert Ã¥ sjÃ¥ at det gjekk litt framover igjen! Fikk servert eit par øl av mi  kjære mor som litt drivstoff. Fikk spørsmÃ¥l om eg trengde hjelp, men eg kosa meg med Ã¥ fÃ¥ sulle sjølv og i tillegg slapp dei hostinga mi ;)
Etterkvart måtte vi samarbeide for å få opp ei litt kjeitete lekt og då kjem det frå han "korsen klare du å skru med bitsen så skeiv?" og hjelpes eg sto jo så sykt dårlig til men la gå...etter ei stund måtte vi opp med ei på andre sida og gubben laga nåkken lyda som ikkje skruane likte veffal og eg kunne ikkje dy meg "men eg kan ikkje skjønne korleis du klare å skru så skeivt!?" :)) "Hald kjeft bitch fekk eg tilbake" ;)) Vi jobba på til det begynte å bli mørkt og var nøgde med ettermiddagens framgang.
Trudde eg var tilbake i normalfordeling igjen i går...Så sendte ein snap om at no er kjerringa igang igjen!... Varte ikkje lenge det gitt ;)
Her er to av bilda frå bikka ei veke sidan der Tom klør seg i hovudet over påfunnet mine og eg som er delvis ferdig med oppgåva...Ikkje berre å berre å jobbe aleine også har eg tre Sinnasnekkera som ser resultatet!! Gubben, Jan som igjen har bistått oss og ikkje minst valpekjøper Jarle som er lærer på byggfag!!...
Her har eg prøvd nåkke nytt og funka det også!! Berre å prøve så hår det som regel bra...

I dag vart han utsendt for å kjøpe nåkken småting slik vi kan fortsette........men, kor tid det blir vil tida vise for no er eg tilbake i senga 🙈 Flott du - not!! Eg har ein del eg vil gjer før eg pakka på bilen og reise på hytta så no er det på tide at bitcha får rista av seg mannesjuka og kome tilbake i sin vante handywoman tilværelse!...
Sjuktgoklem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...