mandag 1. januar 2018

Godt Nytt År!!

Sula og Ålesund i det vi går inn i 2018...

Då er vi tre timar inn i det nye året og vil derfor ønske de alle EIT RIKTIG GODT NYTT ÅR!!
Har lagt bak oss eit innhaldsrikt år på mange måta...vi gjekk inn i det nye med tur til "gofjellet mitt" - Utrulig nok fikk eg overtalt gubben og Katja til å vere med, ja det gjekk veldig lett så spørs om dei har lyst å begynne å vere med på fleire tura!? Timmen han var ikkje vanskelig å be og fekk store auge då eg spurte han...på veg ned sa han "mamma kan ikkje eg  og du gjere dette kvart år!?"
Sjølv dfor dei to som ikkje er så glad i å gå i fjellet syns det var ei fin oppleving...og nedturen med aking på rumpa over isklumpane var visst artig så uansett om ho mo finn på mykje rart så er det innimellom kjekkare enn ein trudde.
 
 Det var eit fantastisk fyrverkeri i Sykkylven...
 Der er gjengen samla på Leirvågfjellet natt til 1. januar 2018...
 
Sorry, men verken stativet eller kameraet mitt var samarbeidsvillig i dag, så det vart nokre dårlige bilde...men men bilde er bilde ;) 
Fin avslutning og start på det nye året, så får vi berre sjå kva det nye vil gi oss...
Nyttårssjølvfi...også måtte eg ha med bror då ;)


Nyttårsklem -Anja- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...