fredag 30. mars 2018

Jakta på påskeegget 2018

Etter jakta tok eg kaffikoppen og belønninga mi ute i sola...

Vi bruka som egel å ha litt forskjellige måta å jakte på påskeegget...i år vart det ein ny vri. Begge barna mått "ut", Timmen hadde ein kompis på besøk og fattern også måtte vere ilag han gjekk å gliste å sa kor galen eg var, og vakje eg galen så var eg kreativ.

Eg sat meg ned i dag tidlig å skulle lage til, men så vart fristelsen for ein fjelltur for stor. Fjellet først, så dusjen og etter det litt mat og pønske ut kva dei skulle gjere.
Eg og Bobbyen på gofjellet...Med verdas vakraste fjord Hjørundfjorden bak..
Her har eg lagt ut diverse ledetrådar...

Etter eg var ferdig ropte eg dei inn på kjøkkenet...fortalde at dei skulle gå ilag og kun jakte etter den dei hadde fått beskjed om på lappen. Først skulle dei få leite over heile kjøkkenet og det tok litt tid sjølv kor enkelt eg synest eg hadde lagt den - heilt opent til i vindaugskarmen.


1. Good Langfredag!
Tenke vi skal jobbe litt for årets påskeegg :) Ta deg ein sjåom på stovebordet først...


Under ei skål på lysbrettet på stovebordet...
2. Ditta var for easy peasy...
Men dåkke vil kanskje bli litt varmare?... Tenke dåkke kan gi fiskane litt mat...



I boksa til fiskematen...
3. Har vi mange lysbrett i stua!?...
Mulig eg mista ein ledetråd til der?...
Kom aaaan opp med humøret å bli med på leiken!... :)


Under blomsterpotta på lysbrettet som står på kista...
4. Har eit påskeønske å det er at de rydda og "vaska" gangen! :)
Men, rekna med de vil bli ferdig med dette først, men mulig de finne ein lapp i alt rotet?...gangen er i skrivande stund rydda!


Under melketønna i gangen...
5. De skjønnaat det ikkje er så kjekt å ha sånt rot eller?...
Hadde mulig vore lettare å finne lappen om det var litt mindre uorden!?...Neste skulla vore på vaskerommet med bruksanvisning på klevask, men eg skal ikkje lage for dårleg stemning så ta dåkke ein tur i valpekassa...


Under teppet i valpekassa...
6. Det var no eg skulle sagt at de skulle ha vaska den, men slapp av det gjer eg etterpå :)
Kunne de ha spelt og sunge litt for meg!?...


Under lokket oppå tagentane på orgelet...
7. Eg synest det er for fint vêr til å sulle inne, la oss gå ut på verandaen å lage til uteplasen!?...

Sitte fast på utemøblane på verandaen...
8. Skal vi finne fram putene å sette oss her eller gå ut å gjer litt småtteri rundt huset?
Kanskje sjekke om vi har noko som kan plantast ut?


Lappen ligge på blostrane i posen ved inngangsdøra...
9. Jaggu var her ikkje nokre planta til :)
Men, det kan mamsen ta seg av, så kan de styre dåkka ting. Står traktoren greit!?...


Henge fast på traktoren...
10. Eg er nå litt rar, men tenkte kanskje Gråtassen burde fått seg eit namn...Kva med å kalle han for Gunnar?
Det var jo han som så gjerne ville at Tim skulle få den...neste plass de kan sjå er min beste plass i barndomssommaren!...

Ligge oppå storsteinen i Runnehagen...
11. Det var kanskje ikkje så lett!? Men om de høyre etter når eg fortelje ting frå "gamle dage" som de sei hadde de skjønt at min favorittstad om sommaren vår den lune og gode Runnehagen 
Neste får vi gå til den "nye" hagen...Nokre skatta eg kjøpte i Hardanger i sommar.


Henge fast på morelletrea som eg kjøpte i Hardanger...
12. Er det ikkje herlig vêr!?
Vil de vere med på tur seinare? Eller kanskje berre rydde i og rundt huset? Mamsen har mange prosjekt på lager. Ein ting kan vere å flytte hundegården!!! Kvar skal den plasserast!?

Ligge på singelen der den nye hundegården skal plasserast...
13. Etter vi er ferdig å flytte den er vi sikkert sliten og kva er vel då betre enn  slappe av med eit bad og god drikke?

Henge på boblebadet...
14. Kva gjer vi no!?
"koooooosa oss!"...Det uttrykket tok eg frå tante Irja, men kvalitetstid har vi veffa. Kanskje vi skal gjere som tante &co å rydde og flytte på ting!?
Dei flytta alle tinga sine medan vi kan flytte små ting...kva med å flytte ting frå garasjen?...


På pallebenken i garasjen...
15. Frå rot i garasjen til meir ryddig vil vi ha det denne påska!?
Få vekk alt rot på pallebenken her og kva kan vi då nytte dei til?
Mamsen har ein ide og er de einig?
Neste lapp ligg der eg vil ha desse pallane...


På platten under eine bordbeinet...
16. Er de godtesjuke no?
Neeeeeeei!!...eller om de berre styra på litt til så blir smaken av snopet enda betre!...

Kvar vil de sitje å nyte det!?...
Eg ville berresøtte her, eller kanskje ut på plattingkanten ilag med nokre blomsterpotter!?...



Under ei potte på plattingkanten...
17. Her kan vi sitte å nyte utsikta!...
Ser de kor vanvittig heldige de er som bur her!?
No må mamsen ha eit bilde av at de sitte å ser. Er det ikkje vakkert??...
Neste finn de ved julegåva de fikk i 2016!...

Ballpertneren...18. Denne var det ein grunn for at vi kjøpte, og eg håpa de tek med fotball og handball å nytta den enda meir i år! :)
No kan de gå mot prosjektet eg sikkert må ha hjelp til!...Få dekt platåa slik at det ikkje blir så mykje ugras som i fjor! :)


Platået nedfor plattingen...
19. No har de blitt meir kjend med den "nye" hagen, no kan de ta turen til den gamle frukt- og bærhagen for eg trur der er noko som høyre "Gunnar" til :)

Oppi traktorhengaren (men den var plutselig fjerna så då låg eg den under ei trefjøl der den stod...
20. No nærma vi oss slutten og då kan vi gå til uthuset til farfaren min som no har blitt bua til dåkka besten!!!
Uthuset har fått ny farge og eit lite påbygg, og eg vil pynte det med litt blomster... 
Skal tru om eg har pynta ekstra til påske!!?

Egga ligg mellom blomsterkassene og uthuset...


Hønsefrikasse til middag var slettes ikkje dumt...

Det her var kjekt for både store og små :))
Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. Martemora i Harstad1. april 2018 kl. 16:42

    Så kreativt og artig funnet på ������. Kjempeartig for alle sammen, flotte bilder og gode minner ♥️

    SvarSlett
  2. Tusen takk og så kjekt at du likte det! :)

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...